Tuesday, April 26, 2011

Saya Tak Nak Kelantan Menang : Amri Yahyah


“Kami akan usahakan untuk menang, itu jer la saya boleh cakap, tapi yang penting saya tak nak Kelantan menang (tergelak). Mestilah kan, saya main untuk Selangor, saya kapten Selangor, takkan saya nak Selangor kalah, atau bagi Kelantan menang..”, komen ringkas kapten Selangor, Amri Yahyah melalui perbualan telefon sebentar tadi.

Malam ini, Kelantan dan Selangor akan bertemu dalam perlawanan yang disifatkan “Match Of The Year’’ oleh peminat bolasepak tempatan, malah akan ada tayangan BIG SCREEN di beberapa venue terpilih sebagai memeriahkan lagi suasana perlawanan antara dua pasukan yang layak dilabel kuasa bolasepak tempatan ketika ini.

Keputusan perlawanan malam ini juga dijangka menjadi penentu halatuju cabaran kedua-dua pasukan dalam saingan Liga, yang mana Selangor mengintai gelaran hattrik, manakala Kelantan cuba untuk meraihnya buat julung kali.

Kali terakhir Selangor bertandang ke Kota Bharu, mereka tewas 0-3, manakala kali terakhir kedua-dua pasukan bertemu, turut menyaksikan Kelantan menang 2-0, di Shah Alam. 

Kepada peminat bolasepak tempatan, ayuh meriahkan suasana “Match Of The Year”, sama ada dengan bertandang ke stadium atau beramai-ramai menonton perlawanan ini di BIG SCREEN venue-venue terpilih.
Sokonglah secara berhemah, hope the best team win!!

2 comments:

Nik Zulkhairi said...

haha. i like amri punya stetmen. tapi benda takkan jadi kenyataan. GKG..

abe syah said...

target amri sekurang2nya seri.... harap niatnya itu tak menjadi kenyataan, gomo the red warriors..!!