Tuesday, April 26, 2011

IDRBM Janji Info Terbaik Buat Peminat Bola Tempatan


** Suara Sukan tiada langsung kepentingan mahupun perkaitan dengan IDRBM, sekadar membantu kenalan, apatah lagi ia satu lagi usaha untuk memartabatkan bola Malaysia**

Inginkan keputusan terkini pasukan bolasepak tempatan kegemaran anda? Maka, “Info Dan Ranking Bolasepak Malaysia”, adalah tempat yang sesuai untuk anda, mengetahui tentang perkembangan Liga Malaysia, sama ada Liga Super, Liga Perdana mahupun Piala Presiden.

Peminat-peminat boleh berkongsi pandangan, di page ini yang diwujudkan di laman Facebook,  dan diselia oleh beberapa admin mereka yang sentiasa mengikuti perkembangan bolasepak tempatan. 

Antara tujuan page ini diwujudkan, MEMBERI INFO TERKINI TTG SKUAD BOLA SEPAK MALAYSIA, RANKING DUNIA DAN ASIA, SERTA MEMBERI INFO SEMUA PASUKAN DALAM LIGA MALAYSIA, & MENYATUKAN SEMUA PEMINAT PEMINAT DALAM MALAYSIA. (Dipetik dari page IDRBM)

Nak tahu lebih lanjut? LIKE lah page Info & Ranking Bolasepak Malaysia, dan teruskan menyokong bola Malaysia. Tapi alang-alang dah LIKE page orang tuh, janganlah pula page SuaraSukan1Mas.blogspot.com yang juga diwujudkan di Facebook tidak diendahkan.  Sama-samalah kita menyumbang kepada kemajuan arena sukan Malaysia.

Facebook suara sukan : SuaraSukan1Mas.blogspot.com, sokongan anda amat kami hargai.

No comments: