Saturday, May 14, 2011

Artikel Hilang, Bukan Didelete

Firstly, terima kasih kepada beberapa rakan pembaca yang bertanya/memberitahu tentang hilangnya 2 artikel yang bertajuk, "Penyokong Suka Digelar Tidak Bertamadun", dan "Gagal 8 Kali, Mampukah Selangor Atasi Badi Kelantan", kerana apabila diklik pada link diberi, keluar statement bahawasanya link itu tidak wujud.

Artikel tersebut memang wujud, dan bukan didelete, malah ia tidaklah membabitkan sebarang isu atau kontroversi sehingga perlu Suara Sukan delete entry berkenaan.

Sebenarnya 2 artikel berkenaan hilang (atau dalam kata lain mungkin diremove) oleh Blogger.Com masa update server sepanjang hari Jumaat (13 Mei), maka tidak hairanlah bila Suara Sukan sendiri rasa pelik ke mana hilangnya 2 entry berkenaan yang ditulis pada 12 Mei, yang ada cumalah entry 11 Mei (Khairul Fahmi Pecah Rekod). Setelah bertanya pada rakan-rakan lain, memang betul mereka juga menghadapi masalah sama, iaitu kegagalan mengakses laman Blogger.Com, manakala entry terbaru masing-masing 'hilang' begitu sahaja.

Suara Sukan tidak menyimpan salinan entry berkenaan, maka maknanya, lupakan ajelah, nanti kita tulis yang lain ;).

2 comments:

yaya said...

We rolled back to a version of Blogger as of Wednesday May 11th, so your posts since then were temporarily removed. Those are the posts that we’re in the progress of restoring....dri yg bkenaan

Alexis Aiman said...

tq Yaya..