Sunday, June 26, 2011

Berminat Saksikan Game Malaysia vs Taiwan?

Kepada pembaca / pengunjung blog Suara Sukan, yang berminat untuk menyaksikan perlawanan Malaysia vs Taiwan, Perlawanan Kelayakan Piala Piala Dunia 29 Jun ini, yang akan berlangsung di Stadium Nasional Bukit Jalil, SS akan mengagihkan 5 keping tiket percuma, seperti lazimnya kepada pembaca yang diketahui 'kewujudannya', tak kisah sama ada yang sering berborak di chatbox, atau sering meninggalkan komen (memang itu jer cara nak tahu kewujudan anda).

Di sini, SS ada pilih 3 nama berdasarkan pemantauan sendiri, manakala 2 lagi nama akan diumumkan pada Selasa. Tahniah, dan teruskan menyokong SS.

1) ZP --> Zek Putrajaya
2) Kassim Selamat
3) Akif Mazlan

3 nama yang disebut di atas, segeralah hubungi SS untuk mengesahkan kehadiran anda, supaya tiket boleh dipass kepada pemenang lain sekiranya anda tidak dapat berkunjung ke Stadium. Kepada Ibun_Jogho, Tokki, Nik Zulkhairi, Egypt85 sabar menanti ya, kita bagi kepada yang belum pernah menang, manakala anti-mercun, Fairus Zakaria, Yaya, Azril dan lain-lain mungkin nama anda selepas ini. Terima kasih.

8 comments:

egypt85 said...

terbaik la ss...keno buat club ss ni..biar brtambah ukhwah pok2 kito...insyallah saya akn pulng ke mlysia pd 1hb 8 ni..doakn d mudahkn urusan..

ibun_jogho said...

A'kum sahabat. Teruskan mnulis. Ramai pminat tu. Hahaha...

Kami pminat mmg btrima ksh bnyk2. Tp bg kawe mcm dulu jg, kalu dapatpun mmg x blh join.

Apa2pun tq..

Anonymous said...

Terima Kasih En.Aiman krn bg tiket percuma. Wlaupun ini bkn sbb utama sya mngikuti blog anda ttp saya amat berterima kasih krna ini adalah cara anda menghargai pengikut setia blog.

Teruskan dgn entri2 berani dan benar anda. Ada betul juga komen kwn kita egypt85 agar ditubuhkan kelab penyokong SS agar dpt kenal antara satu sama lain wlaupun beliau jauh di Mesir..hahaha..

-ZP

Tokki said...

salam bro..
kawe tk kisah bro...bg peluang kt orang lain lak dpt merasa benda free..takan nk bg kt org sama jer..tp apa2 pun..org lama jangan dilupakan yaaa..ahahaha

Akif Mazlan said...

Thank you Aiman. Walaubagaimanapon, kawe xleh gi boh. dok kelate lonih. 10hb baru kelik kl. huhu.
BTW, bukan tujuan utama kawe pon ikuti blog demo nk dpt hadiah. Kawe meme nk dpt info2 menarik mugo bagi kawe, blog demo antara blog sukan yg terbaik dan terbest. hee. *main angin demo sikit. hehe.

kasimselamat said...

Bro Aiman, saya juga x dapat hadir walaupun saya tinggal di shah alam saja sbb pada malam tu saya kerja shif malam, terima kasih byk2 Aiman... saya akan terus sokong SS...

Nik Zulkhairi said...

terbaik dari aiman. tapi malangnya kawe kena outstation ke kuantan.

Yaya^Pink said...

sy terrrr..heeee~