Tuesday, January 7, 2014

Apek, Poknik Pilih Lanjutkan Kontrak Sehingga 2019

Menjelang bermulanya saingan Liga Malaysia yang akan membuka tirai secara rasmi 17 Januari depan, Kelantan menerima perkhabaran gembira apabila dua pemain tonggak, Khairul Fahmi dan Nik Shahrul Azim menandatangani kontrak baru lima tahun bersama KAFA yang akan menyaksikan mereka kekal sehingga 2019.

foto : facebook rasmi TRWFC (TRWFC)
Ketua Pegawai Eksekutif TRW Sdn Bhd, Kevin Ramalingam berkata : "Setiap pasukan mempunyai strategi tersendiri dan banyak pasukan kurang memberikan komitmen kepada pemain sehingga menyebabkan pemain mempamer persembahan kurang memberangsangkan. Justeru, KAFA mengambil langkah berbeza dengan mengikat pemain dengan kontrak maksima sebagaimana termaktub dalam undang-undang FAM walaupun pemain itu memberi persembahan terbaik atau tidak."

Apek pula dipetik berkata : "Saya gembira di sini. Kelantan tempat lahir saya. Karier saya juga mula meningkat naik di sini. Sebelum ini TRW banyak berkorban untuk saya, jadi saya rasa sudah tiba masanya saya pula berkorban untuk TRW. Lagipun, Kelantan kini berada dalam prestasi terbaik dan merupakan pasukan mampu menjadi pencabar utama Liga M. jadi saya rasa keputusan menandatangani kontrak selama 5 tahun bersama TRW adalah tepat dan baik untuk karier saya."

3 comments:

Aku pengembara said...

Jiwa klate.. :)

ibun_jogho said...

p sejauh mana kontrak itu kebal..sbb nya kita tau kan bagaimana situasi bola sepak Malaysia. Kontrak yg berbaki senang2 terbatal.. Oh ..

gomo merah said...

meme setia la 2 orang ni..bagus2