Thursday, September 27, 2012

CIMB-YFA Buru Treble Liga 1MCC



SEGAR daripada kejayaan merangkul gelaran bawah 14 Ahad lalu, CIMB-YFA akan turun sebagai pilihan utama dalam misi melengkapkan gelaran treble kejohanan remaja Liga 1MCC-Hong Leong Yamaha apabila turun beraksi dalam saingan kategori bawah 16, Oktober depan.

Sejurus kemenangan 2-1 ke atas PKNS FC pada masa tambahan pada final yang dilangsungkan Stadium Majlis Bandaraya Petaling Jaya, jurulatih b-14 CIMB-YFA,V.S Radha Krishnan melaungkan tekad untuk menyapu bersih koleksi tiga piala yang dipertandingkan dalam Liga 1MCC-Hong Leong Yamaha musim ini.

Sebelum itu, CIMB-YFA muncul juara kategori b-12 Mei lalu dan kini mensasarkan kategori b-16 menampilkan saingan 30 pasukan yang bakal membuka tirai 13 Oktober ini.

Pengarah Kejohanan, Gobi Nair, mengingatkan kesemua 30 pengurus pasukan untuk mendaftar senarai pemain terkini sebagai memenuhi pra-syarat pertandingan sebelum mesyuarat pengurus-pengurus pasukan Liga 1MCC-Hong Leong Yamaha b-16 pada 10.00 pagi, 29 September (Sabtu ini) di Dewan Berjaya , Bukit Kiara Equestrian & Country Club.

“Setiap pasukan hendaklah di wakili oleh pengurus pasukan dan ketua jurulatih  (2 orang sahaja). Kanak- kanak dan mereka yang berumur kurang dari 20 tahun tidak di benarkan berada di dalam dewan atau mengambil bahagian dalam mesyuarat.

“Semua borang Liga (borang pendaftaran pasukan, borang pendaftaran individu pemain, borang penafian insuran dan borang akurjanji pasukan) yang lengkap di isi harus di serahkan kepada kakitangan 1MCC  sebelum mesyuarat bermula. Pendaftaran pemain baru selepas tarikh ini tidak akan di layani,” tambahnya.

Berikut adalah senarai 30 pasukan yang akan bertanding : 

1. Semenyih Putra United
2. PNSB FC
3. Kickers Suntrack FA
4. Sweet Soccer FA
5. Permata Kapar
6. Royal Selangor Club
7. Ombak FC
8. International Football Academy
9. Kelab Bolasepak Nadi Dahlia
10. Proficient FA
11. AB MBPJ
12. Red Giant Kid
13. Junior Soccer School
14. KB Anak Kalumpang
15. K Pro Football Club
16. CIMB YFA Bintang Muda
17. PKNS FC
18. KB Remaja Bersatu
19. Jasmine Junior FC
20. Akademi Bolasepak Felda United
21. Soccerkid MBSA
22. Putra Kapar
23. SPT Indians
24. Qube FA
25. KB Sri Mawar
26. KB Remaja Puchong
27. Perkasa FC
28. MBJ United
29. Puchong United
30. Armada Belia Pandan FC

No comments: