Sunday, September 6, 2015

Norfarhan, Azwari antara digugur tatkala Nuri sahut cabaran Kim Swee

Penyerang sensasi Kelantan, Norfarhan Mohamad dan penyerang Harimau Muda, Syahrul Azwari adalah dua nama popular yang digugurkan pengendali sementara skuad kebangsaan, Dato' Ong Kim Swee menjelang pertembungan menentang Arab Saudi, Selasa ini.

Kim Swee yang dilantik menggantikan Dollah Salleh yang melepaskan jawatan sejurus tiba dari Abu Dhabi turut menggugurkan pemain sayap Felda Utd, Syamim Yahya dan S Kumaahran selain meyisihkan Zamir Selamat dan Zubir Azmi kerana kecederaan.

Lima pemain dipanggil melapor diri di kem kebangsaan hari ini, iaitu :

Fakri Saarani
Adam Nor Hazlin
Ramadhan Hamid
Fadhli Shas
Nurridzuan Abu Hassan



Selepas tiga perlawanan, Malaysia menduduki tangga tercorot Kumpulan dan sebarang harapan untuk mengintai ruang ke pusingan seterusnya sudahpun berkubur. Justeru di kesempatan ini, Kim Swee dijangka menjadikan perlawanan menentang Arab Saudi di Shah Alam tidak lebih dari misi memulihkan sedikit maruah yang diaib teruk oleh UAE tempoh hari. 

2 comments:

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami http://kbagi.com/ atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Mita Desi said...

Assalamualaikum
senang sekali saya bisa menulis kisah nyata kami
dan berbagi kepada teman-teman disini.

Meski hidup dalam keprihatinan, karena hanya mengandalkan penghasilan dari jual gorengan, namun rumah tangga kami terbilang harmonis. Jika berselisih paham, kami selalu menempuh jalan musyawarah. Hal itu wajib kami terapkan untuk menutupi aib dan segala bentuk kekurangan yang ada dalam rumah tangga kami agar tidak terdengar oleh orang luar. Karena begitulah pesan dari para orang tua kami.

Hari demi hari aku habiskan hanya untuk bekerja dan bekerja. Hal itu aku lakukan, selain sadar akan tanggung jawabku sebagai orang tua , juga ingin menggapai harapan dan cita cita. Yah, mungkin dengan begitu ekonomi keluargaku dapat berubah dan aku bisa menyisihkan sedikit uang penghasilanku itu untuk masa depan anak-anakku dikemudian hari. Namun semua itu menjadi sirna.

Selanjutnya kami pun melangkah untuk mencobanya minta bantuan melalui dana gaib tanpa tumbal,alhamdulillah dalam proses 1 hari 1 malam kami bisa menbuktikan.

Jalan ini akan mengubah kemiskinan menjadi limpahan kekayaan secara halal dan tidak merugikan orang lain.

Alhamdulillah semoga atas bantuan ki witjaksono terbalaskan melebihi rasa syukur kami,
saat ini karna bantuan aki sangat berarti bagi keluarga kami.
Bagi saudara-saudaraku yg butuh pertolongan silahkan
hubungi Ki Witjaksono di:+62852-2223-1459
Supaya lebih jelas kunjungi blog
~~KLIK DISINI~~